tisdag 1 september 2009

vrooom, vrooom...

Tror det eller ej jag har börjat övningsköra, så smått! Jag är enl min man en duktig elev som inte har lyckats med motorstopp, än. I går vågade jag mig på att köra snygga 8:or om och om på parkering vid Älvsjömässan. I kväll blev det både 8:or och stora varv runt den stooooora . Mäkta stolt är jag!

Vad det gäller min graviditet så "tål" jag tydligen inte fisk. I lördags och i dag stod det fisk på menyn. TVÅ tuggor sen vände sig det i munnen på mig. Uäääck! Räkor. Uäääck! Har fakiskt går ner se förra gången vi var hos mvc. Kan fan inte äta vissa dagar och inte när jag äter vissa maträtter... Jag är hungrig juuuuu!

1 kommentar:

Veronica sa...

Övningskörning på G?! Najssss. Va kuul! :o) Å tufft! Ska ru ha en rosa MiniCoper? ;o) Visst va den där 3 timmars säkerhetskursen seeeeg! :o/ Nu ska man vist åxå gå en riskkurs på d! De bara suuger ut pengar ur en! :o)